عسل جونمعسل جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

asal jon

خاله جونم مباركههههههه

1394/3/25 23:25
نویسنده : zakieh
5,311 بازدید
اشتراک گذاری

با آرزوي خوشبختيتان خواهر و شوهر خواهر گلم و چه زيباست ماه تولدتت خواهرم و ماه يكي شدن با همسر مهربانت....

ازدواج تنها پیوند زمینی است که در آسمانها بسته میشود

پیوند زیبایتان مبارک باد خاله جونم بوس

امروز 94/3/25بعداظهر عقد خاله جونم انشالله خوشبخت بشين بوس

لطفاً برای دیدن بقیۀ عکسها به ادامه مطلب بروید...

 

 

خاله جوني هاي من دو قلو هستن اين خاله جونم كه امروز عقدش بود پنج دقيقه از خاله جون مريم كه پرستار هم هستش بزرگتره برا همون پنج دقيقم در اولويت ازدواج بود البته خاله جون مريم ميگه من فعلا قصد ازدواج ندارم ايشالله خوشبخت بشن همه جوان ها خصوصا خاله جوني هاي من البته قرار بود مراسم عقد و بله برون باشه برا بعد از ماه مبارك از اونجايي كه داماد گل ما حسين آقا عجول بودن قبل از ماه مبارك عجله اي مراسم عقد برگزار شد بدون آمادگي خدا رو شكر به خوبي هم برگزار شد ....

 

اينم عكس من و بابايي خودكار به دست دارم نگاه عاقد ميكنم از اول مراسم تا آخر بغل بابا جون بودم ضمنا خيلي هم گريه ميكردم شايد از جاهاي شلوغ ميترسم....

 

پسندها (13)

نظرات (8)

مامان آنیسا
28 خرداد 94 7:37
عزیزم پیوند خاله جونت مبارک ایشالا سالهای سال در کنار هم خوش باشن
zakieh
پاسخ
متشكرم خاله جون انشالله
مامان لیلا
28 خرداد 94 9:45
مبارک باشه عزیزم انشاءالله خوشبخت بشن.
zakieh
پاسخ
ممنونم خاله جوني انشالله
مامان ندا
28 خرداد 94 15:57
ان شاا.. خوشبخت بشن... جووووووونم عسل جون
zakieh
پاسخ
متشكرم خاله جون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
31 خرداد 94 12:51
الهی من فدای دخمل آروم و شیرینم بشم. مبارک باشه . همیشه به شادی. ولی یه حرفی را از من داشته باش وقتی دخملم را می بری بیرون تا می تونی قرمز نپوشون چون نظر بد را جذب می کنه به صورت علمی نیروهای منفی را جذب می کنه و رنگ آبی نیروهای بد را دفع می کنه حالا شاید دوست نداشته باشی آبی بپوشونی ولی رنگهای زیادی هست که قرمز نباشه . موج مثبت و منفی را شنیدی که اینم از همون جنسه. قربونش برم نظر بد ازش دور باشه با گفتن ماشاءالله لاحول و لا قوه الا بلالله
zakieh
پاسخ
بسيار بسيار ممنونم خاله جونم اتفاقا من استقلاليم رنگ آبي رو هم خيلي دوست دارم نظرتون خيلي برام جالب بود نميدونستم
زهرا
1 تیر 94 7:11
عسل جونم انشالله عروسي خودت وعروسي خاله ات را به خودت مامان بابات تبريگ ميگم
zakieh
پاسخ
ممنونم زهرا جون برا عكسا هم عقد عجله اي شد قرار بود مراسم عقد باشه برا بعد از ماه مبارك ولي آقا داماد ما عجول بودن عقد خودموني بر گزار شد و بعداز عقد رفتن آتليه عكس گرفتن عكسا به دستم برسه ميذارم ايشالله
مامان لیدا
1 تیر 94 15:43
انشالا خاله جونت خوشبخت بشن عزیزم عکسا هم خیلی خوشگلن
zakieh
پاسخ
متشكرم عزيزم
مامان رويا
4 تیر 94 20:42
ان شاالله كه خوشبخت بشن وايشالله عكس عروسي عسل جونم بذاريدالبته بعدازاينكه خانوم دكترشد
zakieh
پاسخ
ممنونم انشالله
مامان جونم
13 تیر 94 10:52
سلام دوست خوبم باارزوی خوشبختی برای خواهر گلت خوشحال میشم به من هم سربزنید
zakieh
پاسخ
سلام عزيزم خيلي ممنونم و حتما سر ميزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به asal jon می باشد