عسل جونمعسل جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

asal jon

دو سالگیه عسلم

1395/2/17 22:13
نویسنده : zakieh
844 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بانوی ارردیبهشتی من بوسبوس

عسل عزیزمبوس فرشته دوست داشتنی و مهربون منبوس تولدتت هزاران هزار بار مبارکبوسبوسعشق مامان چقدر خوب است که هستی عشقم نفسم اینقدر که من تکرار کردم عشقه منی تو نفسه منی تو ....عسلمم یاد گرفته و همیشه با خودش تکرار میکنه برای من و برای نی نی هاش .....

 چه زود میگذردانگار همین دیروز بود که متولد شدی با شروع دومین ماه بهار93دخمل اردیبهشتیم متولد شد و در زمستان 93 اولین رویش دندان دخترم و با آغاز سال 94 تاتی تاتی کردن عسلم ودر هفدهم اردیبهشت 94 جشن تولد یکسالگی گل دخمرم و شیرین زبانی های تابستانه عسلم ...وهم اکنون هفدهم اردیبهشت 95 دو سالگی عسلم این روزها دخمله قشنگم آغوش میگشایید و ابراز احساسات میکند و دوستت دارم ها و بوسه هایش آرامش بر دل مادر میاورد.... خدایا شکر برای ارزانی داشتن همسری مهربان و هدیه ای زیبا و دوست داشتنی همچون عسلم ......

 

و کادوی خاله مریم جون النگو اینقد که میگفتی ببین من النگو ندارم ببین خودت داری ......

اینم کادوی مامان و بابا

پسندها (6)

نظرات (7)

محجوب بانو
20 اردیبهشت 95 8:36
سلام عزیزم چه دختر نازی داری ماشالله انشالله همیشه سلامت باشید
مامان هانیه
20 اردیبهشت 95 17:06
تولدت مبارک عسل جون ایشالا جشن ۱۲۰ سالگیت
zakieh
پاسخ
مامان زهره
21 اردیبهشت 95 13:38
سلاااااااااااااااااااام تولد عسل خانم خوشکل و خوشمزه مبااااااااااااااااااااارک واقعا که بچه ها خیلی زود بزرگ میشند و خیلی زود دلمون واسه نینی ای هاشون تنگ میشه. چه خوراکی های خوشمزه ای به به
zakieh
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم دقیقا همین طوره
مامان زهره
21 اردیبهشت 95 13:38
راستی مامان زکیه از شیر و پوشک گرفتینش؟؟؟؟؟؟؟
zakieh
پاسخ
سلام عزیزم از شیر که بیست ماهش نبود گرفتمش ولی پوشک نه هنوز تصمیم دارم
مامان زهره
21 اردیبهشت 95 13:39
من هم آپیدم گلم
zakieh
پاسخ
مامان آنیسا
23 اردیبهشت 95 14:25
عسل خانوم خوشکل خانوم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی خوشکلم
zakieh
پاسخ
مامان لیدا
27 اردیبهشت 95 22:04
2سالگیت مباااارک عسل بانو همه چیز عالی و خوشگل
zakieh
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به asal jon می باشد