عسل جونمعسل جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

asal jon

جشن تولد عشق مامان

1394/2/18 22:35
نویسنده : zakieh
587 بازدید
اشتراک گذاری

با تو زندگی به من لبخند زد با تو خدا با من مهربان شد با تو دنیا به شانسم چرخید با تو همه چیز زیبا شد.....نفس مامان ميلادت مبارككككككككككككككبوسبوس

شکفته شدن گل مهر وجودت در پر مهر ترین ماه سال، که مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است مبارک باد …

لالا لا لا بهشت من
گل اردیبهشت من
خدا با لطف اورده
تو را در سرنوشت من

 

سلام بتودختر اردیبهشت
من باضافه ی تو ما می شویم
من غزلم تو شعر نابی هنوز
شاه بیت غزلم می شوی؟پرستش نرگس چشمان تو
مرا به شرک می برد
کفر نمی شود اگر برای من خدا شوی؟دختر اردیبهشت
الهه ی شرقی دین منی دعا بکن برای من آشنا
من دختر زاده ي شهریورم روز تولدم اگر با تو نیست
قلب من و روح من و تو یکیست

دختر اردیبهشت
برای قصه های من سوژه ای
دختر شاه پریان می شوی؟دلم برای دل تو می طپددل تو هم برای من می طپد؟

حس غریبی مرا می بردبه آخرین پله ی این آسمان
صید کن این مرغک دلخسته رابرای حس من قفس می شوی؟

دختر اردیبهشت
برای من بمان روز و شب یقین بدان ماه و ستاره ی شبم می شوی…

عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم، بهترین بهانه زندگیم، یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش …

شکفته شدن گل مهر وجودت در پر مهر ترین ماه سال، که مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است مبارک باد …

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان سيد امير علي
22 اردیبهشت 94 10:30
مباااااركه تولد دخمل عسلي[پاسخ متشكرم خاله جوني
مامان لیلا
29 اردیبهشت 94 8:42
تولدت مبارک قند عسلم
zakieh
پاسخ
مامان لیلا
29 اردیبهشت 94 8:45
مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد ؛ چون در هر بهار برايت گل مي فرستد و هرروز صبح آفتاب را به تو هديه مي کند .. به ياد داشته باش که پروردگار عالم با اين که مي تواند در هر جائي از دنيا باشد ، قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهي چيزي بگوئي ، گوش مي کند .. حس کن مهربانی اش را ،‌ استشمام کن عطر حضورش را ،‌ هست همیشه در همین حوالی ♥ صدایش بزن ؛ آرام و شمرده . . . و . . . از ته دل !
zakieh
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به asal jon می باشد